Високий статус торгової марки STYX забезпечується незаплямованою репутацією фірми і визначає всю її маркетингову політику. Так, ситуація товарного дефіциту досить типова для виробників справжньої природної косметики. Працюючи тільки з натуральними продуктами, залежними від врожайності, час від часу компанія змушена відмовляти покупцям в деяких позиціях асортименту, через їх відсутність (неврожай, екологічні проблеми, що відбиваються на якості сировини).
Коливання цін на деякі види ефірних масел так само пов’язані з врожайністю і квотами на їх виробництво (сандал, рожеве дерево, чайне дерево). Саме фактор істинності є визначальним у відсутності у фірми потокової реклами, розрахованої на масові продажі ефірних масел і природної косметики: компанія Styx Naturcosmetic може порадувати всіх бажаючих своєю чудовою косметикою і ароматами тільки в обсягах, наданих самою природою.
Продукція Styx Naturcosmetic відповідає міжнародному стандарту GMP і має сертифікати натуральності LACON, BIO і ECO Cert, які свідчать про біологічно чистих плантаціях, на яких вирощуються рослини без вживання хімічних добрив, пестицидів і гербіцидів. Аромати Styx-це чистота гармонії землі, повітря, води і вогню.